Prace z zakresu:
Dystrybucja
SKF – Katalog: Poradnik Obsługi Technicznej Łożysk
Mam zaszczyt przedstawić chyba największą, a przynajmniej najgrubszą (chyba) pozycję wydawniczą jaką robiłem. Ile tu składania, tabelek, rysunków, korekt i wszystkiego co przyczyniło się do wydania tego kompendium wiedzy o łożyskach SKF. Szkoda tylko, że trwało to tak krótko, a może po prostu świetna robota przy której czas płynie i o nic nie pyta 😉
SKF – Katalog: Narzędzia do obsługi łożysk
Strony Tabel Plików graficznych Wyrazy Znaki Kolejne fantastyczne wydawnictwo "książkowo-naukowe", którym mogę się pochwalić. Jak zawsze zaznaczam, takie składanie, przygotowanie do druku i druk to jest to co lubię w tej pracy.
SKF – Katalog: Produkty SKF do przenoszenia napędu
Praca przy wydaniu takiego katalogu zawsze ma w sobie coś magicznego. Cały proces powstawania takich wydawnictw - skład, przygotowanie do druku i wreszcie sam druk - to chyba moje ulubione momenty w całej tej graficznej robocie.
SKF – AJSK Magazyn Pracowników
Numerów Stron Plików graficznych Świat jest pełen gazet, magazynów czy jak kto woli customów. Jednak ten jest wyjątkowy. Piszą go sami pracownicy, dla pracowników. Dzielą się wiedzą, pomysłami i osiągnięciami. Zarówno na polu czysto zawodowym, jak i odrobinę prywatnym. Ja tylko robię skład, łamanie, druk i dostawę 😉 Wydanie każdego numeru to dla mnie ogromna frajda. a wydania każdego kolejnego numeru nie mogę się doczekać.
SKF – Folder: Niezawodność
Projekty realizowane dla SKF to zawsze czysta przyjemność. W tym wypadku o tyle większa, że materiały składające się na to wydawnictwo to te jedne z najlepszych. Przede wszystkim fantastyczne zdjęcia - niebanalne kadry i zupełnie nieoczywiste sceny.
AterStudio – Wielkie czerwone pudełko
Kampania własna AterStudio oparta o direct mailing B2B. 1. Zadanie Zaistnienie AterStudio w świadomości potencjalnych klientów. Umożliwienie spotkania i przedstawienia oferty AterStudio. 2. Na początek Tworząc koncept mieliśmy na uwadze, że nie chodzi wyłącznie o zakomunikowanie istnienia AterStudio, ale o pozyskanie do współpracy nowych partnerów biznesowych. Najlepszym, a zarazem najbardziej naturalnym narzędziem do osiągnięcia naszego celu był direct mailing, czyli przesyłka kreatywna, której zadaniem jest „otwarcie drzwi” do dalszych działań, już typowo sprzedażowych. 3. Wnioski Agencji reklamowych na rynku są oczywiście setki. Nie chcieliśmy być kolejną – jak to roboczo nazwaliśmy – agencja [...]
Signal Iduna – „Nie mamy Cię w zapchanym nosie”
Kampania dla Signal Iduna informująca o bezproblemowej wizycie u lekarza w Centrum Medycznym SI. 1. Zadanie Stworzenie kampanii, która spowodowałaby pozyskanie Klientów nieabonamentowych do własnej lecznicy w centrum Warszawy. Czyli tych, którzy będą w stanie zapłacić z własnej kieszeni za każdorazową wizytę u lekarza. Środki pozyskane od pacjentów "z ulicy" miały umożliwić placówce zbilansowanie działalności. 2. Na początek Zanim przedstawiliśmy koncept kampanii, dokonaliśmy analizy marketingowej (SWOT). Wnioski z analizy pokazywały jak duża grupa osób stanowi target (grupę docelową), jakie usługi należy promować w pierwszej kolejności, jaki czas byłby idealny do wystartowania z kampanią, jakie [...]
Uniqa – set Dom Plus
W wypadku zestawu materiałów Dom Plus i NNW nie tylko projektowaliśmy i produkowaliśmy foldery, plakaty, ulotki... ale również zaproponowaliśmy inny niż wszystkie sposób komunikacji produktu ubezpieczeniowego. Dodatkowym zadaniem była dystrybucja gotowych zestawów materiałów do sieci sprzedaży. Spore wyzwanie, ale daliśmy radę.
Mondial Assistance – Set ofertowy
Ten projekt to było wyzwanie. Zestaw ofertowy składający się z Oferty ogólnej, teczki ofertowej, CD z CDpackiem, wszystko da się wpiąć do segregatora. Na koniec całość można zapakować w eleganckie pudełko (część kampanii Assistance for Nature) i wysłać w świat bez obaw, że coś wypadnie, albo uszkodzi w podróży do miejsca docelowego. Przygotowaliśmy projekty kilku wariantów graficznych i zapewniliśmy produkcję wszystkich elementów. Takie realizacje AterStudio uwielbia!
Uniqa – set OC Moto
Projekt i produkcja materiałów dla sieci sprzedaży. Plakaty, ulotki, foldery, standy... A co więcej? Pomysł na zakomunikowanie zmian w OC komunikacyjnym i przedstawienie wszystkiego w czytelnej, atrakcyjnej i zrozumiałej dla klienta formie. Jeszcze więcej! Przygotowanie materiałów szkoleniowych dla kanału sprzedaży, a dodatkowo logistyka czyli dystrybucja materiałów wg rozdzielnika. Na końcu wszystko trafiło tam gdzie miało trafić w odpowiedniej ilości i na czas.