Prace z wykorzystaniem:

Illustrator

MioMio – Strona www

Od dłuższego czasu prowadzę stronę wraz z wirtualną galerią dla MioMio. Najpierw jednak zaprojektowałem całość, wdrożyłem, skonfigurowałem, a dodatkowo teraz na co dzień jeszcze tym wszystkim zarządzam. Zadanie wprost stworzone dla mnie, zdecydowanie w moim klimacie. Takich tematów nigdy za wiele. Polecam się!

TelDoc – Strona www

Jak trzeba to czasami na szybko ogarniam takie strony. Dorzucam w locie hosting i konfigurację wszystkiego. Cuda Pani/Panie wianki. Jak jest potrzeba to mogę tym wszystkim zarządzić, tak na co dzień, żeby działało.

Cashap – Projekty UI UX aplikacji

Ścieżek Ekrany Plików projektowych Jakiś czas temu miałem przyjemność przygotować projekty poszczególnych widoków aplikacji. Wielopoziomowa i wieloosobowa współpraca. Całe mnóstwo godzin rysowania, dopasowywania, przestawiania, zmian i kombinowania. Wszystko po to, żeby na końcu można było śmigać po aplikacji prawie z zamkniętymi oczami 😉 Oprócz fajnej realizacji całkiem sporo tutaj nowych umiejętności i jeszcze więcej nowej wiedzy.

Parasol – Stand

Padło hasło: Potrzebuję stand do opakowań na nowe parasolki w super technologii. Tu są materiały, zdjęcie, logo, tekst. Usiadłem, chwilę pokombinowałem, trochę poklikałem, a po całkiem krótkim czasie wyprodukowały się takie ładne standy. To, że przy okazji wygrałem tym projektem konkurs, to już zupełnie inna historia…

SKF – Rollupy – Projekty i produkcja

Rollupy. Przez lata zrobiłem ich całe mnóstwo. Kilkanaście z nich zrobiłem między innymi dla SKF. Dzięki temu mogę teraz z przyjemnością przedstawić kilka wybranych projektów. Nie robię zwykłych rollupów. Przy realizacji takich zamówień zawsze jest dla mnie priorytetem najlepsza jakość materiałów - mechanizmu i wydruku. Dzięki wieloletnie współpracy ze sprawdzonym dostawcą mogę zagwarantować rollupy klasy premium.

SKF – AJSK Magazyn Pracowników

Numerów Stron Plików graficznych Świat jest pełen gazet, magazynów czy jak kto woli customów. Jednak ten jest wyjątkowy. Piszą go sami pracownicy, dla pracowników. Dzielą się wiedzą, pomysłami i osiągnięciami. Zarówno na polu czysto zawodowym, jak i odrobinę prywatnym. Ja tylko robię skład, łamanie, druk i dostawę 😉 Wydanie każdego numeru to dla mnie ogromna frajda. a wydania każdego kolejnego numeru nie mogę się doczekać.

SKF – Folder: Niezawodność

Projekty realizowane dla SKF to zawsze czysta przyjemność. W tym wypadku o tyle większa, że materiały składające się na to wydawnictwo to te jedne z najlepszych. Przede wszystkim fantastyczne zdjęcia - niebanalne kadry i zupełnie nieoczywiste sceny.

AterStudio – Wielkie czerwone pudełko

Kampania własna AterStudio oparta o direct mailing B2B. 1. Zadanie Zaistnienie AterStudio w świadomości potencjalnych klientów. Umożliwienie spotkania i przedstawienia oferty AterStudio. 2. Na początek Tworząc koncept mieliśmy na uwadze, że nie chodzi wyłącznie o zakomunikowanie istnienia AterStudio, ale o pozyskanie do współpracy nowych partnerów biznesowych. Najlepszym, a zarazem najbardziej naturalnym narzędziem do osiągnięcia naszego celu był direct mailing, czyli przesyłka kreatywna, której zadaniem jest „otwarcie drzwi” do dalszych działań, już typowo sprzedażowych. 3. Wnioski Agencji reklamowych na rynku są oczywiście setki. Nie chcieliśmy być kolejną – jak to roboczo nazwaliśmy – agencja [...]

Signal Iduna – „Nie mamy Cię w zapchanym nosie”

Kampania dla Signal Iduna informująca o bezproblemowej wizycie u lekarza w Centrum Medycznym SI. 1. Zadanie Stworzenie kampanii, która spowodowałaby pozyskanie Klientów nieabonamentowych do własnej lecznicy w centrum Warszawy. Czyli tych, którzy będą w stanie zapłacić z własnej kieszeni za każdorazową wizytę u lekarza. Środki pozyskane od pacjentów "z ulicy" miały umożliwić placówce zbilansowanie działalności. 2. Na początek Zanim przedstawiliśmy koncept kampanii, dokonaliśmy analizy marketingowej (SWOT). Wnioski z analizy pokazywały jak duża grupa osób stanowi target (grupę docelową), jakie usługi należy promować w pierwszej kolejności, jaki czas byłby idealny do wystartowania z kampanią, jakie [...]

Uniqa – set Dom Plus

W wypadku zestawu materiałów Dom Plus i NNW nie tylko projektowaliśmy i produkowaliśmy foldery, plakaty, ulotki... ale również zaproponowaliśmy inny niż wszystkie sposób komunikacji produktu ubezpieczeniowego. Dodatkowym zadaniem była dystrybucja gotowych zestawów materiałów do sieci sprzedaży. Spore wyzwanie, ale daliśmy radę.

Mondial Assistance – Set ofertowy

Ten projekt to było wyzwanie. Zestaw ofertowy składający się z Oferty ogólnej, teczki ofertowej, CD z CDpackiem, wszystko da się wpiąć do segregatora. Na koniec całość można zapakować w eleganckie pudełko (część kampanii Assistance for Nature) i wysłać w świat bez obaw, że coś wypadnie, albo uszkodzi w podróży do miejsca docelowego. Przygotowaliśmy projekty kilku wariantów graficznych i zapewniliśmy produkcję wszystkich elementów. Takie realizacje AterStudio uwielbia!

PSP – Magazyn „QS”

Magazyn QS to było wyzwanie, ale kto jak nie ja! Kompletna realizacja wydawnicza. Projektowanie, skład, korekty... Zebrania zespołu redakcyjnego, ustalanie szpigla. Wyszukanie i dobieranie odpowiednich zdjęć, sesje zdjęciowe. Koordynacja produkcji. Magazyn w języku polskim i angielski jednocześnie.

PSP/Multimedia Polska – Magazyn „Amazing”

aMazing, to magazyn abonentów Multimedia Polska. Działania przy tym wydawnictwie to "tylko" fotoedycja... Czyli wybieranie, zamawianie, zdobywanie zdjęć ilustrujących artykuły. "Tylko" fotoedycja każdego numeru to wyszukiwanie wśród tysięcy zdjęć tego jednego, no może dwóch. Fotoedycja to nie tylko kupowanie zdjęć w agencjach to także wyszukiwanie tych promocyjnych, które można legalnie wykorzystać do zilustrowania tematu.

SKF – Książka „Łożyska Y…”

Książka, bo jak inaczej nazwać wydawnictwo, które ma ponad 300 stron tabelek, rysunków i technicznych opisów, całość w okładce szyto-klejonej? Na dodatek wszystko jest o jednym, o łożyskach. Miałem przyjemność wydać taką pozycję dla SKFu. Wydać czyli poskładać, połamać, przygotować do druku i w końcu wydrukować. Niestety z przyczyn obiektywnych naszego wspólnego dzieła nie znajdziecie na półkach nawet najlepszych salonów książkowych, to wydawnictwo dla wtajemniczonych 😉

Uniqa – Magazyn „Uniqalni”

Dla Uniqalnych stworzyliśmy nie tylko projekt i koncepcję magazynu. Specjalnie dla tego projektu zorganizowaliśmy redakcję, dedykowaną tylko do tego jednego magazynu. Wszystkie teksty były pisane specjalnie dla magazynu. Dla nas to norma, a nie wyjątek - żadnych gotowców, pożyczania, kopiowania i innych podobnych praktyk stosowanych przy wydawaniu magazynów wewnętrznych. Oczywiście skład, fotoedycja, druk i dystrybucja gotowego magazynu do sieci sprzedaży.

MEC – „W pigułce…” direct mailing

Dla MEC przygotowałem klasyczny, a jednocześnie zawierający charakterystyczne rozwiązania direct mailing. Klasyczne składowe to opakowanie, przekaz dla klienta i informacje kontaktowe. Wszystko podane w niebanalnej formie nawiązującej do lekarstwa - "MEC - lek na media". W opakowaniu umieściliśmy ulotkę informacyjną przypominającą instrukcję w lekarstwach. Prezentacja wgrana na usb w kształcie pigułki. Dodatkowo wizytówki najważniejszych osób w firmie w kształcie... pigułki.

Przejdź do góry