Prace z zakresu:
Smycze reklamowe
GenZet – Identyfikacja wizualna
Czasami zdarza się, że przygotowuję projekt identyfikacji wizualnej. Za każdym razem "robiąc logo" jestem kilka kroków przed tym co jest potrzebne tylko w tej chwili. Tym razem miałem przyjemność zaprojektować identyfikację dla GenZet.
Signal Iduna – „Nie mamy Cię w zapchanym nosie”
Kampania dla Signal Iduna informująca o bezproblemowej wizycie u lekarza w Centrum Medycznym SI. 1. Zadanie Stworzenie kampanii, która spowodowałaby pozyskanie Klientów nieabonamentowych do własnej lecznicy w centrum Warszawy. Czyli tych, którzy będą w stanie zapłacić z własnej kieszeni za każdorazową wizytę u lekarza. Środki pozyskane od pacjentów "z ulicy" miały umożliwić placówce zbilansowanie działalności. 2. Na początek Zanim przedstawiliśmy koncept kampanii, dokonaliśmy analizy marketingowej (SWOT). Wnioski z analizy pokazywały jak duża grupa osób stanowi target (grupę docelową), jakie usługi należy promować w pierwszej kolejności, jaki czas byłby idealny do wystartowania z kampanią, jakie [...]
AhProfit – Identyfikacja wizualna
Dla AhProfit zaprojektowałem pełny zestaw materiałów firmowych - od logo przez wizytówki, papier firmowy, na stronie www kończąc.
NIKO Sport Media – Identyfikacja wizualna
Pełna identyfikacja wizualna dla NikoSportMedia.
Flower Travel – Identyfikacja wizualna
Kwiatkowe biuro podróży. Flover Travel - od logo po obwoluty na bilety lotnicze - kompletny zestaw materiałów identyfikacji wizualnej.
SKF – Seminarium „Technologie i usługi…”
Pełne wsparcie graficzne przy organizacji seminarium. Przygotowałem zaproszenie online i offline, formularz zapisu i program seminarium. Wszystko jak zwykle na czas.
IT Serwis – Identyfikacja wizualna
Projekt elementów identyfikacji wizualnej. Wszystko czego potrzeba, żeby wystartować z nowym przedsięwzięciem.
PJLegal – Konferencja „Sukcesja”
Na potrzeby konferencji na temat sukcesji w firmie przygotowałem zestaw materiałów.