Prace z kategorii:

Więcej niż materiały BTL

AterStudio – Wielkie czerwone pudełko

Kampania własna AterStudio oparta o direct mailing B2B. 1. Zadanie Zaistnienie AterStudio w świadomości potencjalnych klientów. Umożliwienie spotkania i przedstawienia oferty AterStudio. 2. Na początek Tworząc koncept mieliśmy na uwadze, że nie chodzi wyłącznie o zakomunikowanie istnienia AterStudio, ale o pozyskanie do współpracy nowych partnerów biznesowych. Najlepszym, a zarazem najbardziej naturalnym narzędziem do osiągnięcia naszego celu był direct mailing, czyli przesyłka kreatywna, której zadaniem jest „otwarcie drzwi” do dalszych działań, już typowo sprzedażowych. 3. Wnioski Agencji reklamowych na rynku są oczywiście setki. Nie chcieliśmy być kolejną – jak to roboczo nazwaliśmy – agencja [...]

Signal Iduna – „Nie mamy Cię w zapchanym nosie”

Kampania dla Signal Iduna informująca o bezproblemowej wizycie u lekarza w Centrum Medycznym SI. 1. Zadanie Stworzenie kampanii, która spowodowałaby pozyskanie Klientów nieabonamentowych do własnej lecznicy w centrum Warszawy. Czyli tych, którzy będą w stanie zapłacić z własnej kieszeni za każdorazową wizytę u lekarza. Środki pozyskane od pacjentów "z ulicy" miały umożliwić placówce zbilansowanie działalności. 2. Na początek Zanim przedstawiliśmy koncept kampanii, dokonaliśmy analizy marketingowej (SWOT). Wnioski z analizy pokazywały jak duża grupa osób stanowi target (grupę docelową), jakie usługi należy promować w pierwszej kolejności, jaki czas byłby idealny do wystartowania z kampanią, jakie [...]

Uniqa – set Dom Plus

W wypadku zestawu materiałów Dom Plus i NNW nie tylko projektowaliśmy i produkowaliśmy foldery, plakaty, ulotki... ale również zaproponowaliśmy inny niż wszystkie sposób komunikacji produktu ubezpieczeniowego. Dodatkowym zadaniem była dystrybucja gotowych zestawów materiałów do sieci sprzedaży. Spore wyzwanie, ale daliśmy radę.

Mondial Assistance – Set ofertowy

Ten projekt to było wyzwanie. Zestaw ofertowy składający się z Oferty ogólnej, teczki ofertowej, CD z CDpackiem, wszystko da się wpiąć do segregatora. Na koniec całość można zapakować w eleganckie pudełko (część kampanii Assistance for Nature) i wysłać w świat bez obaw, że coś wypadnie, albo uszkodzi w podróży do miejsca docelowego. Przygotowaliśmy projekty kilku wariantów graficznych i zapewniliśmy produkcję wszystkich elementów. Takie realizacje AterStudio uwielbia!

Uniqa – set OC Moto

Projekt i produkcja materiałów dla sieci sprzedaży. Plakaty, ulotki, foldery, standy... A co więcej? Pomysł na zakomunikowanie zmian w OC komunikacyjnym i przedstawienie wszystkiego w czytelnej, atrakcyjnej i zrozumiałej dla klienta formie. Jeszcze więcej! Przygotowanie materiałów szkoleniowych dla kanału sprzedaży, a dodatkowo logistyka czyli dystrybucja materiałów wg rozdzielnika. Na końcu wszystko trafiło tam gdzie miało trafić w odpowiedniej ilości i na czas.

Mondial Assistance – Assistance For Nature

Kampania Assistance For Nature przygotowana dla Mondial Assistance miała na celu zaprezentowanie ekologicznego zaangażowania firmy. Działania były skierowane zarówno do zewnętrznych instytucji współpracujących z Mondial, jak i do pracowników (mi.in. szereg akcji informujących o selektywnej zbiórce odpadów, oszczędności wody i energii). W działaniach zewnętrznych głównym nośnikiem informacji było zwrotne opakowanie zestawu ofertowego oraz strona www kampanii. Założeniem kampanii było oparcie  komunikacji BTL Mondial o zasadę powtórnego wykorzystania. Za każdym razem gdy Klient Mondial Assistance otrzymywał dokumentację w opakowaniu miał wybór: mógł zwrócić opakowanie do Mondial lub mógł wykorzystać pudełko do własnych celów. Gdy pudełko zostało zwrócone, Mondial wpłacał na [...]

Przejdź do góry